LA PUBLICITAT
1. Explica el que és la publicitat.
recordar l’existència del nostre producte és especialment important per a productes madurs, ja que fa que el consumidor segueixi pensant en aquest i i consideri que el podria necessitar en un futur proper. Alguns objectius de publicitat de recordatori són:
- Mantenir el producte en la ment del consumidor durant períodes fora de temporada.
- Recordar als clients on comprar el producte.
- Mantenir un alt grau de consciència del producte.
- Emisor
- Receptor
- MensajeCanal
- Código
- Efecto
L'estratègia publicitària persegueix l'objectiu de dissenyar una campanya que ens permeti aconseguir una resposta concreta que volem provocar en el públic objectiu, així que és la clau perquè finalment una campanya en el món de la publicitat funcioni. Per aconseguir-ho necessitem analitzar les preferències del client potencial per poder anunciar el producte que el espera trobar. Un cop tinguem clar el missatge a comunicar, necessitem trobar la forma de comunicar-ho i els mitjans que utilitzarem per arribar fins al 'target'.
4. Publica al teu blog un anunci de televisió i un anuncio de revista. Explica'ls. Missatges amagats?
Aquarius
‘La increíble sensación de venirse arriba’, ese es el claim que utilizó Aquarius en el anuncio más relevante durante este último año. En él, se transmite esa sensación positiva de animarse a hacer algo que nunca pensaste que harías. Acompañado de una banda sonora inigualable, emociona y anima a lanzarse a la piscina sin miedo.
Clorox Disinfecting Wipes
Working Mother, febrero de 2010
Categoría: productos de limpieza del hogar
Lectores que consideraron comprar o compraron después de ver el anuncio: 77%
Media de la categoría: 50%

Comentarios
Publicar un comentario